Kokoukset

Yhdistyksen johtokunta kokoontuu kerran kuukaudessa. Sääntömääräisesti yhdistys järjestää vuosittain syyskokouksen loka-marraskuun aikana ja vuosikokouksen tammi-helmikuun aikana.

Kevätkokouksen päätöksiä

Viime viikolla pidettiin seuran kevätkokous. Kokouksessa esiteltiin ja vahvistettiin vuoden 2023 toimintakertomus ja tilinpäätös sekä päätettiin myöntää vastuuvapaus johtokunnalle ja muille vastuuvelvollisille.

Posted in Kokoukset, Yhdistys | Kommentit pois päältä artikkelissa Kevätkokouksen päätöksiä

Kutsu: Jäsenkahvit ja kevätkokous 12.3.

Tule mukaan kevään jäsenkahveille! Jutellaan samalla tulevan kesän tapahtumista ja toiminnasta.

Posted in Kokoukset, Toiminta, Yhdistys | Kommentit pois päältä artikkelissa Kutsu: Jäsenkahvit ja kevätkokous 12.3.

Jäsenille ja pyöräilyteoille kunniaa & ensi vuodelle suunnitelmat

Jäseniä palkittiin ja ensi vuoden suunnitelmat hyväksyttiin, lue lisää syyskokouksen päätöksistä!

Posted in Kokoukset, Toiminta, Yhdistys | Kommentit pois päältä artikkelissa Jäsenille ja pyöräilyteoille kunniaa & ensi vuodelle suunnitelmat

Jäsenkahvit ja syyskokous 12.12 klo 18

Taas on aika istahtaa kahvikupin ääreen ja jutella menneestä pyöräilykesästä sekä suunnitella ensi vuoden toimintaa. Ilmoittaudu mukaan jäsenkahveille!

Posted in Kokoukset, Toiminta, Yhdistys | Kommentit pois päältä artikkelissa Jäsenkahvit ja syyskokous 12.12 klo 18

Suunnittelutuokio tiistaina 24.1. klo 16:30

Tule mukaan suunnittelemaan seuran tämän vuoden toimintaa 24.1. klo 16:30 Kaupungintalolle!

Posted in Kokoukset, Yhdistys | Kommentit pois päältä artikkelissa Suunnittelutuokio tiistaina 24.1. klo 16:30

Syyskokous pidettiin maanantaina. Kokouksessa valittiin seuralle uusi puheenjohtaja ja johtokunta sekä vahvistettiin vuoden 2023 toimintasuunnitelma ja talousarvio.

Posted in Kokoukset, Yhdistys | Kommentit pois päältä artikkelissa Syyskokouksen päätöksiä: toimintasuunnitelma, talous, uusi puheenjohtaja ja johtokunnan jäsenet

Kutsu syyskokoukseen 12.12.2022 klo 18

Kutsumme seuran jäsenet mukaan syyskokoukseen 12.12.2022 klo 18. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat eli mm. vuoden 2023 talousarvio, toimintasuunnitelma ja hallituksen jäsenet.

Posted in Kokoukset, Yhdistys | Kommentit pois päältä artikkelissa Kutsu syyskokoukseen 12.12.2022 klo 18

Kevätkokouksen kuulumiset

Seuran kevätkokous pidettiin maanantaina 7.3. Kevätkokous on sääntömääräinen kokous, jossa käytiin läpi ja hyväksyttiin vuoden 2021 vuosikertomus, tilinpäätös sekä toiminnantarkastuskertomus.

Posted in Kokoukset, Yhdistys | Kommentit pois päältä artikkelissa Kevätkokouksen kuulumiset